wtorek, 6 stycznia 2015

z cytatów otrzeźwiających















2 komentarze:

  1. Może nie w tym miejscu gdzie trzeba ale:
    Dziękuję
    Przeczytałam książkę"Alkoholiczka"
    Podziękowania za prawdę ,pokazanie wszelkich wątpliwości,niejasności,wiecznego myślenia i zastanawiania się- czy robię właściwie ,czy nie za mało( na pewno za mało!),za pokazanie odczuć i uczuć bo choć moja historia jest inna nieco ale reszta podobna lub taka sama .
    Również za pokazanie sposobu - realizacji (gdzieś od 200-setnej strony już oderwać się nie mogłam ) i za nadzieję ,że czas jeśli nie zmarnowany działa na moją korzyść.
    Nie potrafię lepiej opisać ale mam nadzieję wracać do tej książki w poszukiwaniu odpowiedzi lub tylko dla zrozumienia samej siebie.
    Jeszcze raz podziękowania.
    Grażyna - zdrowiejąca (mam nadzieję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Grażyno. I powodzenia na tej drodze. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń